|
На основу члана 60. Закона о јавним набавкама („Сл гласник РС“, број 124/2012), Општинска управа општине Баточина упућује
П О З И В
За подношење понуда у поступку јавне набавке мале вредности
„НАБАВКА РЕПРЕЗЕНТАТИВНОГ МАТЕРИЈАЛА ЗА НОВУ 2015. ГОДИНУ И ЗА САЈАМ ЛОКАЛНЕ САМОУПРАВЕ“
Редни број набавке: 6/14
|
|
|
|
|
|
- НАЗИВ, АДРЕСА И ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА НАРУЧИОЦА:
Општинска управа општине Баточина, 34227 Баточина, Краља Петра I број 37, WWW.SOBATOCINA.ORG.RS
- ВРСТА НАРУЧИОЦА:
Ораган локалне самоуправе.
- ВРСТА ПОТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ:
Поступак јавне набавке мале вредности.
- ОПИС ПРЕДМЕТА НАБАВКЕ, НАЗИВ И ОЗНАКА ИЗ ОПШТЕГ РЕЧНИКА НАБАВКЕ:
Набавка репрезентативног материјала за Нову 2015. годину и за сајам локалне самоуправе.
Ознака у речнику набавке: 22462000 – рекламни материјал и
30190000 – разна канцеларијска опрема и потрепштине.
- БРОЈ ПАРТИЈА, УКОЛИКО СЕ ПРЕДМЕТ НАБАВКЕ ОБЛИКУЈЕ У ВИШЕ ПАРТИЈА:
Предмет набавке није обликован по партијама
- КРИТЕРИЈУМ, ЕЛЕМЕНТИ КРИТЕРИЈУМА ЗА ДОДЕЛУ УГОВОРА:
Најнижа понуђена цена.
- НАЧИН ПРЕУЗИМАЊА КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ:
Конкурсна документација је доступна на Порталу јавних набавки и интернет стајту наручиоца: WWW.SOBATOCINA.ORG.RS
- ПОДАЦИ О НАДЛЕЖНИМ ОРГАНИМА ГДЕ СЕ МОГУ БЛАГОВРЕМЕНО ДОБИТИ ИСПРАВНИ ПОДАЦИ О ПОРЕСКИМ ОБАВЕЗАМА, ЗАШТИТИ ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ, ЗАШТИТИ ПРИ ЗАПОШЉАВАЊУ, УСЛОВИМА РАДА И СЛ.
Подаци о пореским обавезама се могу добити у Пореској управи, Министарства финансија и привреде, Београд, Саве Машковића 3-5, WWW.PORESKAUPRAVA.GOV.RS.
Подаци о заштити животне средине се могу добити у Агенцији за заштиту животне средине, Београд, Руже Јовановић 27А, WWW.SEPA.GOV.RS.
и у Министарству енергетике, развоја и заштите животне средине, Београд, Немањина 22-26, WWW.MERZ.GOV.RS.
Подаци о заштити при запошљавању и условима рада се могу добити у Министарству рада, запошљавања и социјалне политике, Београд, Немањина 11, WWW.MINRZS.GOV.RS.
- НАЧИН ПОДНОШЕЊА ПОНУДЕ И РОК:
Понуда се подноси непосредно или преко поште, на адресу Општинска управа општине Баточина, 34227 Баточина, Крањља Петра I бр. 37, СА НАЗНАКОМ – „ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ 6/14 - НЕ ОТВАРАТИ“ на прописаним обрасцима из конкурсне документације, у затвореној коверти или, кутији, на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се отвара први пут У РОКУ ОД 8 ДАНА ОД ДАНА ОБЈАВЉИВАЊА ПОЗИВА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА, односно до 14. 11.2014. године до 10:00 часова.
- МЕСТО, ВРЕМЕ И НАЧИН ОТВАРАЊА ПОНУДА:
Отварање понуда ће се обавити на дан истека рока за подношење понуда, 14.11. 2014. године, у 10:30 часова у просторији наручиоца.
- УСЛОВИ ПОД КОЈИМА ПРЕДСТАВНИЦИ ПОНУЂАЧА МОГУ УЧЕСТВОВАТИ У ПОСТУПКУ ОТВАРАЊА ПОНУДА:
у поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Овлашћени представник понуђача, који учествује у поступку отварања понуда има право да приликом отварања понуда изврши увид у податке из понуде који се уносе у записник о отвaрању понуда.
- РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ:
Рок у коме ће Наручилац донети Одлуку о додели уговора је 10 (десет) дана од дана отварања понуде.
Уговор о јавној набавци ће бити закључен са понуђачем којем је додељен уговор
у року од 8 дана од дана протека рока за подношење захтева за заштиту права из
члана 149. Закона.
У случају да је поднета само једна понуда наручилац може закључити уговор
пре истека рока за подношење захтева за заштиту права, у складу са чланом 112. Став 2. Тачка 5) Закона.
- ЛИЦЕ ЗА КОНТАКТ:
Оливера Јашовић, дипл. ек, телефон 034/6841-416, e-mail olja.jasovic@sobatocina.org.rs
Конкурну документацију и обавештења у вези са набавком можете преузети на линковима испод:
- Конкурсна документација
- Обавештење о закљученом уговору
|
|
|
|
|
|